مزه – چشیدن برنامه نویسی Android Wear اندروید

مزه – چشیدن: برنامه نویسی Android Wear اندروید مشاهده دانلود برنامه آموزشی series اندروید android آموزش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل ترامپ و بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری / بلومبرگ

    پرونده رسوایی تبانی ترامپ و روسیه در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ را که از سال ۲۰۱۷ باز شده است و در سال ۲۰۱۸ هم ادامه دارد، باید بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری آمریکا دا

    ترامپ و بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری / بلومبرگ

    بلومبرگ: ترامپ و بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری

    عبارات مهم : روسیه

    پرونده رسوایی تبانی ترامپ و روسیه در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ را که از سال ۲۰۱۷ باز شده است و در سال ۲۰۱۸ هم ادامه دارد، باید بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری آمریکا دانست.

    به گزارش جماران، خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی نوشت: یکی دیگر از گزارش های پربازدید نیویورک تایمز در آخرهای روز پنج شنبه که شرح بیشتری در مورد چگونگی تلاش های «دونالد ترامپ» و کاخ سفید جهت توقف تحقیقات در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ دارد ، نشان می دهد که اکنون وقت خوبی جهت کشف این است که ماجرا از چه قرار است.

    ترامپ و بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری / بلومبرگ

    من با بحث در مورد کارشکنی در اجرای عدالت شروع خواهم کرد. در حالی که نیویورک تایمز شرح بیشتری را روشن می کرد (و احتمالا موضع «دونالد مک گان» مشاور کاخ سفید را مخاطره آمیزتر می کرد)، من واقعا فکر نمی کنم پرونده ضدترامپ از ژوئن تاکنون چندان پیشرفتی کرده باشد. ترامپ – به اذعان خودش و حقایق عمومی عمومی پرونده – قطعا جهت متوقف کردن تحقیقات تلاش خواهد کرد. او به دادستان کل فشار آورد تا خود را نجات ندهد گرچه دستور کار قوه قضائیه «جف سشنز» را ملزم به چنین کاری می کرد. او «جیمز کامی» مدیر اف بی آی را تحت فشار قرار داد که به مدیر جمهور وفادار بماند، و هنگامی که کامی تحقیقات را متوقف نکرد، ترامپ او را نشانه قرار داد.

    آیا اینها کارشکنی است؟ من مطمئن هستم اگر اینها جهت اهداف سیاسی بوده باشند، کارشکنی هستند؛ چه پرونده قانونی وجود داشته باشد یا خیر. آیا این کارشکنی به بدی کارشکنی در اجرای عدالت در مورد پرونده «ریچارد نیکسون» گناهکار در سال ۱۹۷۴ بود؟ من این پرونده را در جایی که در ماه ژوئیه قرار داده بودم، قرار دادم: اکنون دلایل مشروع جهت استیضاح وجود دارد، ولی شواهد به حدی کافی نیست که به اخراج وی از دفتر کارش در کاخ سفید منتهی شود.

    پرونده رسوایی تبانی ترامپ و روسیه در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ را که از سال ۲۰۱۷ باز شده است و در سال ۲۰۱۸ هم ادامه دارد، باید بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری آمریکا دا

    «چاک گراسلی» مدیر کمیته حقوقی سنا و سناتور «لیندسی گراهام» از ایالت «کارولینای جنوبی» علیه «کریستوفر استیل» جاسوس سابق انگلیسی به اتهام ارائه اطلاعات نادرست راجع به دولت و ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ پرونده ای را به وزارت دادگستری ارجاع دادند. لیندسی گراهام ریاست کمیته قضایی را برعهده دارد که در حال بررسی ادعای دخالت روسیه در این انتخابات است.

    ارجاع این پرونده علیه این جاسوس سابق انگلیسی از سوی این دو سناتور جمهوری خواه بعد از آن صورت گرفت که کنگره آمریکا در هفته های گذشته جهت تضعیف اعتبار تحقیقات رابرت مولر دست به اقداماتی زد.

    این دو سناتور جمهوری خواه نامه محرمانه ای به معاون دادستان کل و مدیر اف بی آی نوشتند.

    ترامپ و بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری / بلومبرگ

    قانونگذاران آمریکایی خود نمی توانند شخصا موردی را تحت پیگرد قرار دهند ولی به صورت کلی می توانند هر گونه نقض کیفری را به وزارت دادگستری ارجاع دهند. سخنگوی وزارت دادگستری روز جمعه اعلام کرد که این پرونده ارجاعی را دریافت کرده و آن را بررسی می کند.

    این پرونده تلفیقی از یادداشت های استیل است که در جریان تبلیغات انتخاباتی ۲۰۱۶ نوشته و مشمول بر چندین مورد اتهام راجع به ارتباط میان ترامپ و روسیه است.

    پرونده رسوایی تبانی ترامپ و روسیه در انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ را که از سال ۲۰۱۷ باز شده است و در سال ۲۰۱۸ هم ادامه دارد، باید بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری آمریکا دا

    با این حال به نظر نمی رسد که رابرت مولر به این زودی دست از تحقیق بردارد. اطمینان وکلای ترامپ در مورد توقف تحقیقات در عید شکرگزاری و سپس در روز سال نو، رویایی بود که تحلیلگران خارجی آن را اصلا جدی نگرفتند. ولی این امر اطلاعات زیاد در اختیار ما قرار نمی دهد. من قضیه های قانع کننده ای را دیده ام که کارها مولر تا کنون نشان می دهد که او شواهد بزرگ تری در اختیار دارد و ما فقط باید صبر کنیم.

    «استیو بنن» استراتژیست سابق ترامپ در کتابی با عنوان «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» به قلم «مایکل وولف» بیانات تندی را علیه «دونالد ترامپ جونیور» فرزند مدیر جمهور آمریکا بیان کرده است.

    ترامپ و بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری / بلومبرگ

    وی از جمله گفته است: «دونالد ترامپ جونیور را در صفحه تلویزیون سراسری مثل تخم مرغ خُرد خواهد کرد.»

    از قول اسیتو بنن که ماه اوت کاخ سفید را ترک کرد نقل شده است که تحقیقات رابرت مولر بازرس خاص مسئول تحقیقات در مورد دخالت های روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روی عنوان پولشویی تمرکز خواهد کرد.

    استیو بنن در بخش دیگری از اظهار نظرهای خود در این کتاب می گوید: «سه مقام ارشد کارزار انتخاباتی ترامپ تصور می کردند ملاقات با عوامل یک دولت خارجی در ساختمان ترامپ آن هم بدون حضور وکیل کار درستی هست. هیچ وکیلی همراه آنها نبود. حتی اگر آنها فکر می کردند که این خائنانه و غیرمیهن پرستانه و اصولا کار بدی نیست، که به نظر من تمام این صفات را دارد، آنها باید به سرعت به اف بی آی اطلاع می دادند».

    موضوع مهم تحقیقات مولر، احتمال همکاری و تبانی بین کارزار دونالد ترامپ و فعالیت های دولت روسیه جهت کمک به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

    «پل مانافورت» مدیر سابق کارزار انتخاباتی ترامپ و یکی از نزدیکان او به پولشویی متهم شده است اند که البته به انتخابات ریاست جمهوری ربطی ندارد. «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ نیز اتهام دروغگویی به اف بی آی را پذیرفته است.

    استیو بنن در مورد روند تحقیقات رابرت مولر می گوید: «می توان تشخیص داد که روند تحقیقات به کجا می رود. کل ماجرا در مورد پولشویی است.»

    او می افزاید: «مسیر حمله آنها به سوی ترامپ از پسرش، جارد کوشنر و پل مانافورت می گذرد. این عنوان مثل روز روشن است.»

    استیو بنن از وقت ترک کاخ سفید در ماه اوت ۲۰۱۷ در بعضی موارد در مخالفت کامل با دولت دونالد ترامپ موضع گیری کرده هست. ولی بیانات او این بار تصویر العمل شدید دونالد ترامپ را به دنبال داشت. ترامپ گفت، هنگامی که استیو بنن «اخراج شد، نه تنها کارش را از دست داد، بلکه عقلش را هم از دست داد.»

    وی همچنین تاکید کرد که اساسا استیو بنن نقش چندانی در پیروزی سال گذشته او بر هیلاری کلینتون نداشته است.

    آیا پرونده راشا گیت ارزش این قدر توجه را دارد؟ مطمئنا! یکی از رهبران ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری ترامپ نشان داده هست؛ مشاور سابق امنیت ملی متهم آشنا شده است هست. حداقل، این بزرگترین رسوایی ریاست جمهوری از ماجرای کشور عزیزمان ایران کنترا در دوره دوم ریاست جمهوری «رونالد ریگان» هست، و من فکر می کنم این احتمالا بزرگترین رسوایی بعد از واترگیت هست. حتی اگر هیچ چیز دیگری برملا نشود، شهرت حرفه ای ترامپ و اعتبار عمومی او خدشه دار شده است است.

    تحقیقات اف بی آی راجع به نقش روسیه در انتخابات آمریکا و ارتباط اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ با افراد نزدیک به مسکو در ماه ژوئیه سال گذشته و همان زمانی شروع شد که ایمیل های هک شده است «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات ترامپ و نزدیکانش از اینترنت سر درآورد.

    سناتور «مارک وارنر» در مصاحبه با رویترز گفته است تحقیقات سنا در این پرونده در چند جناح شاهد پیشرفت بوده هست. وارنر گفت این تحقیقات همچنین وزارت امنیت داخلی را واداشته تا به ۲۱ ایالت آمریکا که سیستم های انتخاباتی ارزش در معرض تلاش های مسکو بوده، هشدار بدهد.

    واژه های کلیدی: روسیه | پرونده | آمریکا | تحقیقات | آمریکایی | انتخابات | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری | ستاد انتخابات | دولت دونالد ترامپ | ستاد انتخاباتی ترامپ

    برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار