مزه – چشیدن برنامه نویسی Android Wear اندروید

مزه – چشیدن: برنامه نویسی Android Wear اندروید مشاهده دانلود برنامه آموزشی series اندروید android آموزش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی هیچ تعارضی بین کشور عزیزمان ایران و روسیه وجود ندارد / مدت حضور ما در سوریه، ب

    سردار سلامی گفت: پاسخ سپاه به گروه‌های تروریستی‌ نشان‌دهنده آن است که ترساندن را به سرعت پاسخ می‌دهیم و دارای قدرت اطلاعاتی هستیم که توان گزینش نشانه به ما می‌د

    هیچ تعارضی بین کشور عزیزمان ایران و روسیه وجود ندارد / مدت حضور ما در سوریه، ب

    جانشین فرمانده سپاه: هیچ تعارضی بین کشور عزیزمان ایران و روسیه وجود ندارد / مدت حضور ما در سوریه، به دمشق بستگی دارد

    عبارات مهم : ایران

    سردار سلامی گفت: پاسخ سپاه به گروه های تروریستی نشان دهنده آن است که ترساندن را به سرعت پاسخ می دهیم و دارای قدرت اطلاعاتی هستیم که توان گزینش نشانه به ما می دهد و با هر حجمی که بخواهیم می توانیم هر هدفی را نابود کنیم، البته تمام تصویر العمل هایی ما محدود به موشک نیست و واکنش‌ها ما با آنهایی که میل به به عملیاتی شدن ترساندن دارند تصویر العمل هایی همین گونه خواهد بود.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ترامپ گفته که کشور عزیزمان ایران در عرض ۱۲ دقیقه خاور میانه را می تواند کنترل کند، ولی اگر بخواهیم در مدت کوتاهی آنها را در خاورمیانه مدیریت کنیم.

    به گزارش تسنیم، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته (شنبه، 12 آبان) با حضور در برنامه تلویزیونی “نگاه یک” طی سخنانی اظهار داشت: اربعین حسینی یک جریان خروشانی از انسان های بی انتهایی است که در آن همه، مانند یک ستاره همدل جهت یک نشانه واحد حرکتی را انجام می دهند، ولی هر عنصری که به وحدت امت اسلامی کمک کند، از طرف استکبار مورد نشانه قرار خواهد گرفت.

    هیچ تعارضی بین کشور عزیزمان ایران و روسیه وجود ندارد / مدت حضور ما در سوریه، ب

    وی افزود: مردم ما و سایر ملت های مسلمان در اتفاق اربعین علی رغم دشمنی دشمن های جهت جلوگیری از وقوع آن و ایجاد جزر و مدهای سیاسی و فشارهای اقتصادی، در این راهپیمایی شرکت کردند؛ هنر ملت کشور عزیزمان ایران هر لحظه محاسبات دشمن را به هم می ریزد و اربعین بیانگر این بود که ملت کشور عزیزمان ایران هیچگاه مشکل ها را با اعتقادات خود عوض نمی کند، در اربعین مردم به حضرت زینب(س) اقتدا کرده و موجب می شوند که آستانه تحمل آنها جهت تحمل مشکل ها اوج رود.

    جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: حقیقت آن است که اربعین یک بُعد سیاسی خیلی نیرومند دارد و آن اینکه مسلمانان در مسیر امام حسین(ع) ایستادند و دریای خروشان انسان ها در این مسیر قطع نمی شود، این امر موجب امید و دلگرمی و آفرینش گر حیات جاودانه انسان هایی است که به دنبال عزت هستند.

    سردار سلامی گفت: پاسخ سپاه به گروه‌های تروریستی‌ نشان‌دهنده آن است که ترساندن را به سرعت پاسخ می‌دهیم و دارای قدرت اطلاعاتی هستیم که توان گزینش نشانه به ما می‌د

    سردار سلامی تصریح کرد: 13 آبان روز با شکوهی جهت ملت کشور عزیزمان ایران هست، آمریکایی ها بعد از موج تازه تحریم ها هم مجبور شدند تا هشت کشور خریدار نفت کشور عزیزمان ایران را از تحریم معاف کنند که جلوه کوچکی از پیروز ی ملت کشور عزیزمان ایران هست، بعد از چهل سال نبرد سهمگین، امروز ملت و نظام کشور عزیزمان ایران در ارتفاع رفیعی نسبت به دشمن های قرار گرفته هست؛ دشمن تلاش کرد تا ضربه های ناگهانی بر ما وارد کند تا بر ملت کشور عزیزمان ایران ملسط شود و رؤیای تسلیم ملت کشور عزیزمان ایران هر لحظه در ذهن دشمن بوده است و آنها بر مبنای آن عمل کرده اند.

    وی اضافه کرد: دشمن های تلاش کردند ما را در انزوای سیاسی قرا ر دهند، ولی امروز خودِ آنها منز وی هستند، با اینکه ترکیه عضو ناتو هست، در حال زاویه گرفتن از آمریکاست و آمریکا با چین هم وارد جنگ اقتصادی شده است هست، صادرات نظامی خود به پاکستان را قطع کرده و اتحادیه اروپا هم در روابطه خود با آمریکا دچار تردید شده است و دنیا به تدریج در حال متحد شدن در برابر آمریکاست.

    جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا به تدریج رو به زوال است و منطق سیاسی خود را از دست داده هست، آمریکایی ها می درخواست کردند از طریق تحریم اقتصادی ما را تسلیم سیاسی کنند. با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و ضربات سهمگینی که بر پیکره آمریکا وارد شد، تحریم اقتصادی آمریکا علیه ما شروع شد، ولی امروز بعد از چهل سال، تحریم و جنگ هشت ساله، کشور کشور عزیزمان ایران علاوه بر اینکه در جبهه های وسیع با آمریکا در حال جنگ بوده، به پیشرفت هایی دست یافته که می توان فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم را نیز دفع کند.

    هیچ تعارضی بین کشور عزیزمان ایران و روسیه وجود ندارد / مدت حضور ما در سوریه، ب

    سردار سلامی با اشاره به سیاست های آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران تأکید کرد: هر چه خطوط فشار از سوی آمریکا زیاد شده است ملت ما ظرفیت بالاتری از خود نشان داده اند، آمریکایی ها در اِعمال ترساندن و تحریم علیه ما به اشباع رسیده اند، اِعمال گزینه نظامی علیه کشور عزیزمان ایران ممکن نیست و با شکست مواجه خواهد شد، آمریکا دیگر قادر به اِعمال ائتلاف سیاسی علیه ما نیست و قادر به انزوای اقتصادی ما هم نیست.

    وی با اشاره به نظریه مقاومت گفت: منطق مقاومت در برابر آمریکا راه نجات ما هست. هرچه آمریکا ما را زیاد ترساندن کند، ما بهتر پیشرفت می کنیم، ما امروز می توانیم در فضا، صاحب ادعا باشیم و همه نیازهای اساسی و دفاعی را خودمان می سازیم، کشور به مرحله ای رسیده است که تمام نیازهای خود را در تعامل با سایر کشورها بسازد و از میدان جاذبه قدرت ها خارج شود.

    سردار سلامی گفت: پاسخ سپاه به گروه‌های تروریستی‌ نشان‌دهنده آن است که ترساندن را به سرعت پاسخ می‌دهیم و دارای قدرت اطلاعاتی هستیم که توان گزینش نشانه به ما می‌د

    جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هر چه میزان مقاومت زیاد باشد، توان آمریکا هم کمتر خواهد بود، تأکید کرد: آنقدر ارتباط اروپا با آمریکا در هم تنیده شده است که آنها قادر به تصمیم گیری مستقل نیستند و اینکه آمریکا با تحقیر با عربستان صحبت می کند، به خاطر آن است که آنها راه تعامل با آمریکا را در پیش گرفته اند.

    سردار سلامی افزود: ما از نبود مدیریت انقلاب و جهادی در کشور زحمت می بریم و اگر به ظرفیت های موجود در کشور نگاه کنیم و اگر مردم با حربه تحریم و عملیات روانی با آگاهی برخورد کنند، تحریم ها به سادگی قابل خنثی شدن هستند.

    هیچ تعارضی بین کشور عزیزمان ایران و روسیه وجود ندارد / مدت حضور ما در سوریه، ب

    وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها به هیچ عنوان قادر به اتخاذ قدرت نظامی نیستند، لیکن توان نظامی آنها فرسوده شده است و توان نظامی ما هم پیشرفت کرده هست، حد نهایی توان اِعمال فشار آمریکا همین بود ولی نتیجه نگرفتند، آمریکا هیچ یک از اهداف خود در منطقه را محقق نکرده و در منطقه با فقدان استراتژی مواجه هستند.

    جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکا نتوانست فضای تحولات در عراق را به نفع خود عوض کردن دهد و نتوانست بر انتخابات لبنان اثر بگذارد. نتوانست در سوریه و یمن کاری از پیش ببرد و به شکل آشکاری شکست خورد.

    سردار سلامی ادامه داد: آنچه در زندگی مدیر جمهور تازه آمریکا می بینیم، چیزی جز یأس و شکست نیست، مردم ما در ط ول این چند ماه به این فراخوان های وسیع دشمن های پاسخ ندادند و تمام فشارها را تحمل کردند. از وقت ترامپ واکنش‌ها مردم ما آگاهانه تر شده است هست، لیکن وی به عنوان نماد واقعی شخصیت سیاسی آمریکا ظاهر شده است است و نشان داد آمریکا به دنبال تحقیر ملت ها و رفتارهای فرد گرایانه است.

    وی، آمریکا را حمایت کننده از تروریسم و ستمگر خواند و اظهار داشت: واژه هایی که آمریکا تحت عنوان دموکراسی با آن صحبت می کرد واقعتیش به وسیله ترامپ نمایان شد و تمسخر او در شرکت ملل نمونه ای از آن بود.

    جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ما امروز به قدرتی جهت ارائه قدرت مؤثر در برابر قدرت هایی مانند آمریکا رسیده ایم. خود ترامپ گفت کشور عزیزمان ایران در عرض 12 دقیقه خاور میانه را می تواند کنترل کند، ولی اگر بخواهیم در مدت کوتاهی آنها را در خاورمیانه مدیریت کنیم. ولی همان مقدار از دامنه های قدرت ما که آشکار هست، نشان می دهد که قدرت ما توانایی حمله به منافع حیاتی دشمن های را دارد. صرف داشتن قدرت فیزیکی شرایط تهاجم ایجاد نمی کند و آنها شرایط سیاسی حمله به هیچ کشوری را ندارند، لیکن دیگر توان ائتلاف سازی ندارند.

    سردار سلامی ادامه داد: اقتصاد آمریکا قادر به اداره جنگ جدیدی نیست. نبرد با جمهوری اسلامی مقیاس جنگ را به خارج منطقه خواهد برد، زیر ساختار نظامی آمریکا فرسوده شده است و آنها تقریبا از خلیج فارس خارج شدند. ناوهای هواپیمابر آمریکا در تیررس موشک های بالستیک نقطه زنی هستند که توان نشانه قرار دادن اهداف متحرک را دارند، قدرت سیاسی قادر به حمل اهداف نظامی آنها نیست.

    وی تصریح کرد: ما دلواپس هیچ یک از جنبه های قدرت آمریکا نیستیم و تمامی جنبه های قدرت آنها رو به افول هست، هر چه آنها استراتژی مداخله را گزینش می کنند، زیاد افول می کنند، آمریکا بزرگترین بدهکار جهانی است و این یعنی رکورد اقتصادی و زوال و شکست قدرت.

    جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا خُرد راهبردی ندارد، گفت: یک انتحار سیاسی و خودکشی اقتصادی جهت آمریکا در راه هست، هر لحظه قدرت های بزرگ ناگهان فرو می پاشند. مسیر آنها مسیر رشد قدرت اقتصادی و سیاسی و نظامی نیست و منحنی قدرت آمریکا نزولی هست، آنها قادر به حل چالش های بزرگ سیاسی و اقتصادی نیستند.

    وی با بیان اینکه آمریکایی ها در برابر ما فقط نتوانستن را تمرین کردند، اظهار داشت: آنها تاکنون نتواستند ما را شکست دهند و در آینده هم نخواهند توانست ما را شکست دهند. امروز ارکان قدرت آمریکا پوسیده شده است و آنها افسرده و خسته شدند. آمریکایی ها مجبور شدند از فضای راهبردی به فضای عملیاتی وارد شوند، عمل آمریکایی ها موجب گسترش نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه شد، آنها امروز در حالت تدافعی فرو رفته اند و آرزوهای آنها به شکست منجر شده است هست. فردا مردم کشور عزیزمان ایران آمریکا را به زمین خواهند زد.

    جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: ما اگر مسئله اقتصادی داریم ظرفیت های بالایی جهت حل آن داریم و به تدریج از آنها عبور می کنیم، پرسشها اقتصادی وجود دارد و سهم کمی از آن به آمریکا مربوط است و زیاد آن به سبک مدیریتی خود ما باز می گردد، ما از منابع فراوانی برخورداریم و به سرعت می توانیم بر پرسشها غلبه کنیم، به شرط آنکه در مسیر راهبردهای رهبری قرار بگیریم.

    سردار سلامی ادامه داد: مدیران ما باید شبانه روز کار کنند و پرسشها را ضربه فنی کنند، نظام ما قدرتمنداست و مردم به نظام اعتماد دارند، نظام ما از کشور عزیزمان ایران یک کشور پیشرفته ساخته است.

    وی عنوان کرد: بعضی کشورها مانند عربستان سعودی، توان اپراتوری تجهیزات خریداری شده است را هم ندارند.

    جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تحولات منطقه و نقشه های آمریکا در منطقه تصریح کرد: نقشه ای که آنها جهت منطقه غرب آسیا کشیده بودند، دقیقا تصویر آن اتفاق افتاد، آنها هرکاری می توانستند انجام دادند و این روش آمریکایی هاست، هنگامی که در چیزی موفق نمی شوند، یعنی ناتوان هستند و به همین علت غلط های آنها زیاد شده است است.

    سردار سلامی گفت: قدرت آمریکا، عنکبوتی است و تنها ظاهری فریبنده دارند، آنها هر روز در حال عقب نشینی از منطقه هستند، در 13 آبان مردم ما دوباره آمریکا را تشییع جنازه می کنند، ولی در فضای عملیات روانی حجمی که از خود بروز می دهند بسیار متفاوت است.

    وی راجع به حضور کشور عزیزمان ایران در سوریه، عنوان کرد: کشور عزیزمان ایران در سوریه براساس درخواست رسمی دولت سوریه حضور دارد و مدت این حضور به درخواست سوریه بستگی دارد. تا زمانی که سوریه بخواهد آنجا هستیم، بین ما و روس ها هیچ تعارضی وجود ندارد، معتقدیم باید سوریه جهت بالندگی جبهه مقاومت بماند و روس ها هم روش خود را دنبال می کنند و در سطح مستشاری هم فقط با ارتش سوریه کار می کنیم.

    جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تحولات یمن گفت: تجاوز سعودی به یمن چیزی جز نفرت نظامی و فرسایش قدرت نظامی آنها نبوده و موازنه در سطح راهبردی به نفع یمن در حال عوض کردن هست، یمن توانسته به موشک های میان برد و دوربرد دست پیدا کند و در زمین هم دست برتر با آنها هست؛ دستاورد سعودی ها در یمن صفر است و دستاورد سیاسی آنها هم نفرت هست، آمریکایی ها هم دنبال آن هستند تا آبرومندانه از یمن خارج شوند و سعودی ها توان حل این بحران را ندارند.

    سردار سلامی ادامه داد: پاسخ سپاه به گروه های تروریستی نشان دهنده آن است که ترساندن را به سرعت پاسخ می دهیم و دارای قدرت اطلاعاتی هستیم که توان گزینش نشانه به ما می دهد و با هر حجمی که بخواهیم می توانیم هر هدفی را نابود کنیم، البته تمام تصویر العمل هایی ما محدود به موشک نیست و واکنش‌ها ما با آنهایی که میل به به عملیاتی شدن ترساندن دارند تصویر العمل هایی همین گونه خواهد بود.

    واژه های کلیدی: ایران | سیاسی | اسلامی | آمریکا | اقتصادی | آمریکایی | فرمانده سپاه | انقلاب اسلامی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار