مزه – چشیدن برنامه نویسی Android Wear اندروید

مزه – چشیدن: برنامه نویسی Android Wear اندروید مشاهده دانلود برنامه آموزشی series اندروید android آموزش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری مخاطب موسیقی بلاتكليف و سردرگم است/ سلیقه شنیداری مردم دیگر در انحصار رسانه ملی نیست ، محمد اصفهانی

    محمد اصفهاني موسيقي آوازي را در مكتب استاد محمدرضا شجريان و علي جهاندار آموخت. در آن وقت تيتراژهاي تلويزيوني يكي از مهم ترين بخش هاي موسيقايي آثار صدا و سيما بو

    مخاطب موسیقی بلاتكليف و سردرگم است/ سلیقه شنیداری مردم دیگر در انحصار رسانه ملی نیست ، محمد اصفهانی

    محمد اصفهانی: مخاطب موسیقی بلاتكليف و سردرگم است/ سلیقه شنیداری مردم دیگر در انحصار رسانه ملی نیست

    عبارات مهم : مخاطب

    محمد اصفهاني موسيقي آوازي را در مكتب استاد محمدرضا شجريان و علي جهاندار آموخت. در آن وقت تيتراژهاي تلويزيوني يكي از مهم ترين بخش هاي موسيقايي آثار صدا و سيما بودند. اصفهاني در سال ۱۳۷۳ اولين بار با ضبط موسيقي تيتراژ سريال آواي فاخته كار خود را به طور حرفه اي شروع كرد. تيتراژي كه ترانه اي از ساعد باقري داشت و از شبكه يك سيما پخش شد. ولی در سال ١٣٧٧ با استقبال مردم از خواننده هاي تازه موسيقي پاپ، طيف وسيعي از خوانندگان موسيقي اصيل ايراني نيز به اين فرم راغب شدند.

    ماحصل همكاري محمد اصفهاني نيز منجر به توليد آلبومي مثل «حسرت» شد كه به دليل پخش همزمان ويدئوكليپ آن در صداوسيما به فروش و محبوبيت بالايي دست يافت. با محمد اصفهاني راجع به نقش شرکت صداوسيما در احياي موسيقي پاپ و روندي كه تا امروز پيش گرفته ، گپي كوتاه زده ايم كه به صورت مكتوب صورت گرفته است.

    صدا و سيما در دهه ٧٠ چه نقش ويژه اي در احياي موسيقي پاپ داشت؟ و تا چه حد توانست موفق عمل كند؟
    صدا و سيما در آن سال ها واقعا نقش مهم و تعيين كننده اي ايفا كرد و هم دوره اي هاي من مثل آقايان خشايار اعتمادي، عليرضا عصار، شادمهرعقيلي، حسين وقت و … همگي برخاسته از اين رسانه بودند و كنترل بازار موسيقي را در آن سال ها كاملا در دست داشتند.

    سليقه موسيقايي رسانه ملي از دهه ٧٠ تا امروز تغيير زيادي كرده هست. تحليل شما از دلايل اين تغييرات چيست؟
    تغيير مديران و خوي حاكم بر فضاي فرهنگي، مقاومت شديد و به نظر من غيرهوشمندانه دربرابر تغيير شرايط زماني و گذار سختي كه همه چيز را كم كم دستخوش استحاله كرد.

    متر و معيار شوراي موسيقي و سرود صدا وسيما در سنجش آثار چه تغييراتي كرده است؟
    راستش زياد اطلاعي ندارم چون ارتباطم با شرکت كمتر شده است است ولي از روي خروجي آثار مي شود خيلي علمي و دقيق تغييرات را تحليل كرد و من چون بيشتر به توليد آثار و اجراهاي خودم اشتغال دارم، از اطلاع و اشراف كافي براي قضاوت در اين زمينه برخوردار نيستم.

    نقش مخاطب را در اين تغيير كيفي تا چه حد پررنگ مي دانيد؟
    زياد پر رنگ نمي بينم چون با گسترش قدرت شگفت انگيز فضاي مجازي در دايره شنيداري مردم، هركس موسيقي باب سليقه خود را جست وجو كرده و بالاخره آن را گوش مي دهد و ديگر مثل سابق نيست كه به خاطر انحصار رسانه هاي دولتي، مردم تمام خواسته هاي خود را در آنها جست وجو كرده و بابتش مطالبه گري كنند. شايد صدا و سيما هم به خاطر احساس همين تغيير و ايجاد همين دسترسي ها تصميم گرفته حال كه سهم سابق را در هدايت اين جريان ندارد لااقل به اصول و خطوط قرمز خود بيش از گذشته پايبند باشد و به جريان هاي اجتماعي نسبت به موسيقي اعتناي چنداني از لحاظ مخاطب محوري نكند.

    مخاطب موسیقی بلاتكليف و سردرگم است/ سلیقه شنیداری مردم دیگر در انحصار رسانه ملی نیست ، محمد اصفهانی

    اين عنوان هرچند صورت مساله را تغيير نمي دهد و حتي تغيير ذائقه ها را با سرعتي بيشتر شكل خواهد داد ولی لااقل صدا و سيما را از شماتت و توبيخ بسياري از مخالفان سرسخت موسيقي كه در مملكت، بسيار صاحب نفوذ هم هستند در امان نگه خواهد داشت. اين مساله را از سر اطلاع مي گويم چون به طور مستند مي دانم كه كسر قابل توجهي از مديران سازمان، با درك واقعي از شرايط موجود به هيچ وجه از وضعيت خروجي هاي رسانه به لحاظ جاذبه براي مخاطب عام رضايت ندارند ولي از سوي ديگر دست ارزش براي عملياتي كردن کارها چشمگير بسته است و طبعا نمي توان آنان را فعال مايشاء و مقصر صفر تا صد شرايط فعلي دانست.

    روزنامه اعتماد

    واژه های کلیدی: مخاطب | موسيقي | رسانه ها | رسانه ملی | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار